Skip to main content
צרו קשר: 04-8408888

ניתוח אף

ניתוח אף

האף נמצא במרכז הפנים שלנו ולכן נוכחותו וצורתו משפיעות באופן אבסולוטי על מראה הפנים וכמובן על הביטחון העצמי, הן בקרב נשים והן בקרב גברים. ולא רק - מעבר להיותו פתרון לבעיה אסתטית אמיתית, ניתוח אף יכול להקל גם על בעיות נשימה שגורמות לגודש באף. לכן, קל להבין מדוע ניתוח אף הוא אחד מהניתוחים הנפוצים ביותר שיש. 

 ניתוח אף יכול להגיע במגוון צורות וכולל אפשרות להצר את האף, לקצר אותו, להקטין את העצם, ליישר את הגבנון, לשנות את הזווית ובאופן כללי להעניק מראה אסתטי ומאוזן יותר למבנה הפנים. 

 ניתוח אף - חשוב לדעת: 

  • ניתן לבצע ניתוח אף לאחר שהפנים הגיעו לגודלם הסופי - על פי רוב, סביב גיל 16.
  • לאחר שהתקבלה ההחלטה על הניתוח, ועל מנת לקבוע מהי דרך הפעולה הנכונה ביותר, המנתח הפלסטי יבדוק את מבנה הפנים ובייחוד את היחס בין האף הקיים לפנים עצמן. הוא יסקור את האף לעומק, כולל צורת הנחיריים, המבנה הפנימי והסימטריה ורק אז ימליץ על דרך הניתוח הרצויה.
  • הניתוח אורך כשעה ומבוצע תחת הרדמה. 

 החלמה לאחר הניתוח

תהליך ההחלמה  כולל סד גבס למשך כשבוע ימים ולאחר תקופת זמן זו אפשר לחזור לשגרת החיים, למעט חשיפה לשמש ופעילות גופנית. כשבועיים מיום הניתוח מרבית הנפיחות המקורית חולפת, ולאחר כחודש ניתן לחזור לשגרת חיים מלאה. כדאי לדעת שקיים סיכוי לנפיחות מקומית קלה הנשארת במקום עד כשנה לאחר הניתוח.

אקסלנס קליניק – לבחור בטובים ביותר

הניסיון הרחב, הפיקוח הרפואי, הסטנדרטים המחמירים שאינם מתפשרים על הפרטים הקטנים והגדולים כאחד, הטכנולוגיות המתקדמות בעולם, הטכניקות שעומדות בחוד החנית, הליווי האישי והשירות הקשוב והתומך הם סך החלקים שמרכיבים את השלם הטוב ביותר שיש – אקסלנס קליניק. הבית של המומחים המובילים בתחומי הפלסטיקה, האסתטיקה וה-WELL BEING לפרטים צרו עמנו  קשר עוד היום בטלפון 04-8408888  או באמצעות טופס יצירת קשר באתר ונשמח להתאים לכם את הטיפול המיטבי. 

לקביעת פגישת ייעוץ

שם שלך
טלפון שלך
Invalid Input
Invalid Input
  • 04-8408888 ימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00-19:00
  • קרן קימת לישראל 68, קריית ביאליק
  • This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.